De klant
Het Klinkaert-verhaal: een sportclub met ups en downs, maar vooral: een successtory tot op heden. Glenn en Tim maken het hun dagelijkse bezigheid om hun bijna 700 leden ten allen tijde bij te staan.
Overzicht & gebruiksgemak
Een overzichtelijk online platform creëren waar de branding en huisstijl van De Klinkaert centraal staat.
Het was de klanten van De Klinkaert vaak niet duidelijk waar en hoe er gereserveerd kon worden. Enerzijds was het dus belangrijk om het gebruiksgemak van de bezoeker te optimaliseren.
Anderzijds was het ook nodig om een platform te creëren zodat er bij De Klinkaert eenvoudig aanpassingen en/of updates konden doorgevoerd worden in bijvoorbeeld nieuwsartikels.
Strak design met branding
We kozen voor een professioneel en strak design aan de hand van de nieuwe branding van De Klinkaert. De belangrijkste punten waren dat het zeer gebruiksvriendelijk was, overzichtelijk en met een interactief gedeelte dankzij de nieuwspagina’s voor de leden.
We probeerden de website ook zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken met alle inschrijvingsformulieren, die nu makkelijk terug te vinden zijn. Daarnaast wouden we ook volledig van scratch beginnen en de website volledig custom gaan opbouwen met de nieuwe branding die centraal staat.