De klant
Dominique en Philippe kwamen bij ons langs om een logo te ontwerpen voor hun nieuwe onderneming. Na een eerste kennismaking was de interesse gewekt om niet alleen een sterke branding, maar ook een gebruiksvriendelijke website en een doordacht social media traject op te starten.
Branding
We zijn gestart met het ontwikkelen van een unieke merkidentiteit die past bij de visie en waarden van WWiZERR. Dit omvatte het creëren van een herkenbaar logo, een kleurenschema en typografie die de kern van hun boodschap weerspiegelden.
Website
Vervolgens hebben we een professionele en overzichtelijke website ontworpen. Deze website is niet alleen visueel aantrekkelijk, maar ook geoptimaliseerd, zodat bezoekers eenvoudig de informatie kunnen vinden die ze nodig hebben. Er werd ook een calculator ontwikkeld zodat (potentiële) klanten zelf eenvoudig en duidelijk hun rendement kunnen berekenen.
Social media traject
Als laatste onderdeel van het project hebben we een strategisch social media traject opgezet. Het creëren van content die aansluit bij hun doelgroep, het opstellen van een contentplan en Dominique en Philippe begeleiden in het effectief inzetten van social media om hun merk te laten groeien. We zijn trots op het resultaat en kijken uit naar hun verdere groei!